Kapitol racing
reklama
prázdné album, 2 zobrazení, přidat komentář
Šafář měl premiéru v německé formuli 4 při Grand Prix Německa F1!
Do závodů německé formule 4, které se naprosto unikátně jely spolu s formulí 1 při Grand Prix Německa, se Šafář přihlásil bez jediného tréninku na Hockenheimu. Trať znal pouze ze simulátoru. Vašek Šafář startoval jako tým "Václav Šafář", sestavený z členů Chabrmotorsport a GT2 Motorsport.
V závodech ADAC F4 čekal závodníky pouze 1 volný trénink v pátek a v sobotu hned dvě 15 minutové kvalifikace a sobotní závod číslo 1 (race 1) . V neděli pak jezdce čekal jejich druhý závod (race 2).
V první sobotní kvalifikaci (Q1) v sobotu dopoledne pršelo a to byla voda na Vaškův mlýn: minutu před koncem byl 15-tý ()! z 25 jezdců. Jenže za ním jeli ještě jezdci, kteří rychle vysychající trať "chytli o něco sušší a čtyři Vaška ještě stihli překonat. Vašek tedy v první kvalifikaci skončil 19-tý!
Ve druhé kvalifikaci (Q2) dojel Vašek už na suchu 24.-tý. Na suchu se samozřejmě muselo projevit, že Vašek na Hockenheimu před závody netrénoval a nenajel ani kilometr.
Sobotní závod byl ve velmi rychlém tempu a Vašek na borce , kteří měli Hockenheim natrénovaný v suchých podmínkách, nestačil a dokončil závod 22. tý.
V nedeli již měl Vašek dobré tempo a dojel 16-tý a již stačil jet "v balíku" s jezdci ze středu pole.
Celkově závod s nejlepšími juniory světa hodnotí Vašek Šafář kladně. Zejména mokré podmínky eliminovaly absenci Vaškových tréninku a tak Vašek mohl ukázat svou rychlost, která byla na mokru na úrovni středu startovního pole. Na Hockenheimringu se dále projevila Vaškova rychlá adaptace na jakýkoli nový závodní okruh a vyzrálost, kdy po 3 letech odjetých s formulemi prokázal nadhled a zkušenosti a během obou závodů se vyhnul asi 4 kolizím, kdy včas reagoval a zabránil střetu s kamikaze piloty :) . Vašek bez problémů dokončil 30 minutový trenink , dvě 15.minutové kvalifikace a oba závody a odjel maximální počet kilometrů na slavné německém okruhu, kde se možná jela letos F1 naposledy (!). Nyní Vašek se svým týmem bude pokračovat v hledání dalších sponzorů, kteří mu umožní další učinkování v německé ADAC formuli 4.
51 fotek, září 2016 až prosinec 2017, 10 zobrazení, přidat komentář
47 fotek, srpen 2016 až prosinec 2017, 7 zobrazení, přidat komentář
25 fotek, listopad 2017, 54 zobrazení, přidat komentář
179 fotek, září až listopad 2017, 51 zobrazení, přidat komentář
893 fotek, leden 2012 až květen 2017, 18 zobrazení, přidat komentář
194 fotek, leden až duben 2012, 21 zobrazení, přidat komentář
164 fotek, 29.1.2012, 58 zobrazení, přidat komentář
103 fotek, 13.5.2017, 202 zobrazení, 1 komentář | auta
12. - 14. 5. 2017
Novinka!!! Mostecký okruh premiérově hostí divácky velmi atraktivní podívanou na souboje nádherných historických vozů

Víkend zahrnuje závody FIA Lurani Trophy for Formula Junior Cars, dále pak závody vozů velkých cen s motory vpředu z let 1930 - 1960 a vozy velkých cen s motory vzadu z let 1961 - 1965, HGPCA. Podívanou doplní cestovní vozy série Triumph Competition and British HTGT a také na mosteckém okruhu známé HAIGO v kategorii historických cestovních vozů i formulí.
Závodní víkend zahrnuje

The Arburhnot Latham Grand Prix Cars - vozy VC do roku 1961
The Supagard Grand Prix Cars - vozy VC do roku 1966
FIA Lurani Trophy
Triumph Competition & British HTGT
HAIGO – touring cars, formulas

Historic Grand Prix Cars Association

Historic Grand Prix Cars Association (HPGCA) je největší světovou organizací sdružující majitele vozů, které se zúčastnily Velkých cen až do roku 1966. Závody jsou pořádány odděleně pro vozy s motorem vpředu (ERA, Mercedes Benz, Frazer Nash, Maserati, Alfa Romeo, Talbot, Gordini, Delahaye, Delage, Bugatti) a vozy s motorem vzadu (Ferarri, Lotus atd.). Prezidentem této asociace je legenda motoristického sportu Sir Stirling Moss.

FIA LURANI TROPHY

Jedná se o vozy formule Junior, které vznikly v roce 1958 zásluhou italského hraběte Luraniho, blízkého přítele naší nejslavnější závodnice Elišky Junkové. Až do roku 1963 se za volanty těchto vozů vystřídali jezdci formátu Jima Clarka, Jochena Rindta a Johna Surteese, abychom vyjmenovali jenom ty, kteří se později stali mistry světa ve formuli 1. Samotná trofej byla prvním seriálem závodů jednomístných historických vozů (1975) a v roce 1995 se stala šampionátem FIA.
Triumph Competition & British HTGT

Seriál vznikl v roce 1993 a zúčastňují se ho sportovní dvousedadlové vozy anglických značek jako Triumph, Morgan a MG, vyrobené v letech 1945 - 1981. Seriál se jezdí na okruzích formule 1 jako je Hockenheim, Spa, Zolder či Zandvoort. Nově k nim tedy přibude i mostecký autodrom.

HAIGO – touring cars, formulas

HAIGO (Historische Automobilrennsport Interessen Gemeinschaft Ostdeutschland) je sdružení nadšenců historické závodní automobilové techniky, které pochází východního Německa. Zájmové sdružení vzniklo v roce 2004 na mosteckém autodromu a je složeno ze dvou skupin – jezdců formulových vozů a jezdců cestovních vozů. Hlavní myšlenka vzniku závodní série Haigo byla využít již odložené stroje formule Easter, Mondial a k nim stářím odpovídající konstrukce vozů Žiguli, Lada Samara, Škoda 130 R, BMW, Fordu a dalších. Cestovní vozy i formule absolvují vždy dva oddělené závody.

Hlavní body programu:

Grid walk
Vyhlídkové lety vrtulníkem
Výstava historických vozů
Autogramiáda jezdců
Letecké akrobatické vystoupení účastníka Red Bull Air Mater Class Race Petra Kopfsteina v sobotu v polední přestávce
Offroad
Otevřená servisní zóna
Atrakce pro děti

Vstupné
Děti do 130 centimetrů výšky ZDARMA ZDARMA
Děti a mládež od 131 centimetrů výšky do 17 let věku včetně 90 Kč
Jednodenní pro dospělé (sobota nebo neděle) 250 Kč
Jednodenní VIP (sobota nebo neděle) 1 900 Kč
Víkendová VIP (sobota i neděle) 2 900 Kč

VIP vstupné zahrnuje:

GRID WALK – exkluzivní vstup na startovní rošt před závodem
Prohlídku zázemí závodního týmu
Vstup do parkoviště závodních strojů a na divácký svah
Zázemí VIP stanu
Celodenní občerstvení včetně nápojů
Parkovné v blízkosti VIP stanu
Welcome drink
Upomínkový dárek
Losování o ceny
Autogramiádu jezdců
48 fotek, leden 2012 až březen 2017, 13 zobrazení, přidat komentář
187 fotek, leden 2012 až únor 2017, 14 zobrazení, přidat komentář
49 fotek, leden 2012 až únor 2017, 18 zobrazení, přidat komentář
74 fotek, 27.2.2016, 26 zobrazení, přidat komentář
34 fotek, srpen 2016, 29 zobrazení, přidat komentář
212 fotek, 10.9.2016, 85 zobrazení, přidat komentář

Komentáře

nebo přihlásit Komentář lze odeslat klávesovou zkratkou shift + enter

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.

Partneři

Visa Mastercard Maestro American Express Visa Electron